Moja Mała Cholera:P

Dzień Dobry Poranna Stokrotko!

wiesz, przez cały mój wyjazd do P. byłaś ze mną. Siedziałaś w mojej głowie i wcale to a wcale nie chciałaś z niej wyjść:P przypadek?:P

Mam nadzieje, że Ci lepiej. Że się uśmiechasz. Że dajesz radę. Że mimo tego wszystkiego.. umiesz się odnaleźć w sytuacji, która.. eh może nie jest najfajniejsza..

Chciałbym jakoś pomóc. Zrobić tak żeby było lepiej. I.. to co ja mogę to utulać Cię mocno i.. powiedzieć Ci że marze o pokotłowaniu się z Tobą na mojej kanapie:P o śmianiu się z Tobą do łez:) o spacerowaniu po T lub B. O codzienności dla której warto żyć:))))

I chociaż wiem, że będziesz w B to chce zebys w pierwszym tygodniu października przyjechała do mnie. I została troche dłużej niż zawsze:))

myślę o Tobie Mała Cholero..

P.

Opublikowano Bez kategorii | 21 komentarzy

prawie piątek

Dziś część wieczoru spędziłem na czytaniu naszych blogowych komentarzy. Fajne to. Fajnie, że mogę zajrzeć „w nas” z przed roku. Ten blog to.. chyba jeden z fajniejszych pomysłów. Dzięki niemu mam Ciebie na dłużej. Jesteś bliżej. Jesteś.. trochę na wyciągnięcie ręki. A czasem, może nawet częściej niż myślisz, tego „bliżej” właśnie mi brakuje.

Zastanawiałem się jaki miałaś dzień. Czy był bardzo trudny? Czy uszedł w tłoku? Ciekawe czy już śpisz.. czy może czytasz chociaż oczy się kleją. Zastanawiałem się też chwilę czy dałaś radę, ale jeśli mam być szczery to tylko chwilę, bo wiem że jesteś cholernie dzielna i że zawsze walczysz do końca, co.. co mi bardzo imponuje. Zresztą, nie tylko to. Bo chcę żebyś o czymś wiedziała..

Ufam Ci Mała. Uwielbiam Cię. I.. podziwiam. Twoją cierpliwość. Siłę. Podziwiam Twoje opanowanie i to, że tak sobie za wszystkim radzisz. Chociaż czasem sama myślisz, że wiele rzeczy Ci nie wychodzi, to miej świadomość, że Ty codziennie, w swojej jeszcze małej skali zdobywasz świat. Twój świat.

Wiem, że czasem przychodzą chwilę trudniejsze. Kiedy wszystko się wali. Kiedy masz dość. Kiedy jak w lotto dochodzi do kumulacji, a czasem może nawet masz wrażenie, że świat obraca się przeciw Tobie i wtedy chce się płakać i płakać i schować pod koc i siedzieć tam tak długo aż burza minie. Widzisz Stokrotko.. jeden z aspektów Twojej wyjątkowości polega na tym, że kiedy innych te chwile łamią, Ty zaciskasz ząbki i walczysz dalej. Bo wątpi czy nawet upada w zwątpieniu każdy, ale nie każdy potrafi się szybko podnieść.

Jesteś cholernie wyjątkowa. Trochę też przez to. I chcę żebyś wiedziała, że w każdym momencie w którym jest ciężko jestem obok. I jeśli czasem problemów jest zbyt dużo, jestem ja. Pomogę jak umiem. A może czasem uda mi się odebrać Ci koszmarka? Widzisz Smyku.. ja wiem, że nie stanowię remedium na zło i trudności, które Cię dotykają. Gdybym tak powiedział, skłamałbym. Za to jestem obok. I chcę być obok. Bo problemy czasem warto pokonywać wspólnie. Samodzielnie nie jest tak wesoło;)

Chciałbym żeby Twoje jutro było ciut lżejsze od Twojego dziś. Chciałbym, żebyś w tym co robisz znalazła trochę radości. Chciałbym.. żeby Twoje serduszko uśmiechnęło się czasem, nawet wtedy kiedy serduszku ciężko.

Bo fajne z niego serduszko.. choćby dlatego, że Twoje:)

Wszystkiego imieninowego Poranny Kwiatku;)

Trochę Twój P.

P.S. w dużym uproszczeniu, gdybyś przypadkowo coś opacznie zrozumiała zapewniłem Ci streszczenie:P

A więc:

JESTEŚ WYJĄTKOWA! JESTEŚ CUDNA! JESTEŚ SKARBEM (utul) MASZ W SOBIE TO „COŚ”! ZDOBYWAJ ŚWIAT! NIE PRZESTAWAJ! WIERZE W CIEBIE! PODZIWIAM W TAK WIELU ASPEKTACH! CHCĘ WSPIERAĆ JAK UMIEM! MASZ OGROMNY POTENCJAŁ! UWIELBIAM TWOJE SERDUSZKO!:) UWIELBIAM TWÓJ UŚMIECH!:) I UWIELBIAM NAWET TO, ŻE CZASEM TRZEBA DO CIEBIE MÓWIĆ DUŻYMI LITERAMI :D:D:D:D (tak jak teraz:P) Cmok..;)

P.S.2 Ciebie się nie da nie uwielbiać!:)

Opublikowano Bez kategorii | 59 komentarzy

Sobota :)

Pogoda jest genialna! Mam nadzieję że z niej korzystasz, może nawet siedzisz w zoo?(BTW dużo trzeba zapłacić żeby Cie oglądać:D? Siedzisz tam gdzie małpki czy tam gdzie zeberki:D?). Ja wróciłem z jednego spotkania, zaczynam pracę nad materiałem.. nie chce Ci przeszkadzać, masz mnie do 17 ale wolałbym żebyś korzystała z lata tej jesieni..:)

Cmok w nos:)

P.

Opublikowano Bez kategorii | 11 komentarzy

Kraków ….

Zakochana jestem… Kraków jest przepiękny… Myślę trochę o Tobie siedząc przy rynku i popijając kawe :)
A trochę bardzo bardzo tęsknię… :*

Opublikowano Bez kategorii | 19 komentarzy

Teskniaco …

Jak Twój wyjazd? Udany? :)
Ja się od wszystkiego odcielam trochę…
Mimo że nie musiałam zrobiłam małe sprzątanie – takie chyba zboczenie.
Tęsknię za Tobą… Bardzo mi Ciebie brakuje… Cmok :*
Ed.

Opublikowano Bez kategorii | 11 komentarzy

Ksiazka w dlon

Odpoczywasz tak jak sobie obiecalas? Z filmem i książka? Lepiej zeby tak bylo bo bede Cie z tego rozliczal :D masz juz Z? Mam nadzieję, ze tak bo tylko to Cie usprawiedliwia przed nie napisaniem wpisu dla mnie na którego czekałem o wczoraj i dzis:D:D ale jestem twardy co :D? I bezkompromisowo wymagajacy :D

mnie czeka dzis ogarniecie auta i dalsze szukanie telefonu. No i hm.. w międzyczasie marzenie o małym usmiechnietym kwiatku który gdzies tam sobie pachnie, troche dla mnie ..:)

Ttorche Twój P.

Opublikowano Bez kategorii | 2 komentarzy

Sobota to tez dzien

Moglbym teraz Cie tu miec i mocno tulac, z czystej, egoistycznej, własnej przyjemności posiadania Ciebie obok.

Taki egoizm popoludniowy

;)

Mam nadzieje, ze Ci dobrze dzis:))))

Jestes wyjatkowa.. pamiętaj o tym Stokrotko.. :)

P.

P.S. troche byłem zazdrosny o tego znajomego który po Ciebie podjechał ;p

Opublikowano Bez kategorii | 16 komentarzy

Rano i wieczorem

Dobrze miec Ciebie obok :)

Myslalem wczoraj o kuszeniu online i moim egoizmie.. nie chce byc kuszacym egoista. Jestes dla mnie bardzo ważna. uwielbiam dawać Ci siebie w taki sposób zeby zarabiać na najprawdziwszych bananach:p to mi daje mega radość. I wiem ze jestes kobieta, ktora potrafi to właśnie docenić. Chyba jako jedyna umiesz to docenić dając mi cala siebie, i piwo i kuszenie. dlatego jestes wyjatkowa:))))) Bardzo mocno (Hug) i..

..cmok w kącik ust i w nosek dla małej Stokrotki :)

P.S. a środa będzie mega, obiecuje:))

Opublikowano Bez kategorii | 5 komentarzy

Poranek … :)

Myjac zęby rano przypomniało mi się o wielu rzeczach do nadrobienia….
uwielbiam Cie :)

Opublikowano Bez kategorii | 5 komentarzy

Czytalem szkic

Zajrzalem do szkiców.. potrzebujesz kasy? Transportu? Nie wiem czy moge napisac na kom wiec pisze tu. Pisz jesli tylko moge pomoc..

Weekend eh.. stchorzylem i powiedziałem ze nie chce rozmawiać..

Ja tez chce do Ciebie..

P.

Opublikowano Bez kategorii | 23 komentarzy