Teskniaco …

Jak Twój wyjazd? Udany? :)
Ja się od wszystkiego odcielam trochę…
Mimo że nie musiałam zrobiłam małe sprzątanie – takie chyba zboczenie.
Tęsknię za Tobą… Bardzo mi Ciebie brakuje… Cmok :*
Ed.

Opublikowano Bez kategorii | 11 komentarzy

Ksiazka w dlon

Odpoczywasz tak jak sobie obiecalas? Z filmem i książka? Lepiej zeby tak bylo bo bede Cie z tego rozliczal :D masz juz Z? Mam nadzieję, ze tak bo tylko to Cie usprawiedliwia przed nie napisaniem wpisu dla mnie na którego czekałem o wczoraj i dzis:D:D ale jestem twardy co :D? I bezkompromisowo wymagajacy :D

mnie czeka dzis ogarniecie auta i dalsze szukanie telefonu. No i hm.. w międzyczasie marzenie o małym usmiechnietym kwiatku który gdzies tam sobie pachnie, troche dla mnie ..:)

Ttorche Twój P.

Opublikowano Bez kategorii | 2 komentarzy

Sobota to tez dzien

Moglbym teraz Cie tu miec i mocno tulac, z czystej, egoistycznej, własnej przyjemności posiadania Ciebie obok.

Taki egoizm popoludniowy

;)

Mam nadzieje, ze Ci dobrze dzis:))))

Jestes wyjatkowa.. pamiętaj o tym Stokrotko.. :)

P.

P.S. troche byłem zazdrosny o tego znajomego który po Ciebie podjechał ;p

Opublikowano Bez kategorii | 16 komentarzy

Rano i wieczorem

Dobrze miec Ciebie obok :)

Myslalem wczoraj o kuszeniu online i moim egoizmie.. nie chce byc kuszacym egoista. Jestes dla mnie bardzo ważna. uwielbiam dawać Ci siebie w taki sposób zeby zarabiać na najprawdziwszych bananach:p to mi daje mega radość. I wiem ze jestes kobieta, ktora potrafi to właśnie docenić. Chyba jako jedyna umiesz to docenić dając mi cala siebie, i piwo i kuszenie. dlatego jestes wyjatkowa:))))) Bardzo mocno (Hug) i..

..cmok w kącik ust i w nosek dla małej Stokrotki :)

P.S. a środa będzie mega, obiecuje:))

Opublikowano Bez kategorii | 5 komentarzy

Poranek … :)

Myjac zęby rano przypomniało mi się o wielu rzeczach do nadrobienia….
uwielbiam Cie :)

Opublikowano Bez kategorii | 5 komentarzy

Czytalem szkic

Zajrzalem do szkiców.. potrzebujesz kasy? Transportu? Nie wiem czy moge napisac na kom wiec pisze tu. Pisz jesli tylko moge pomoc..

Weekend eh.. stchorzylem i powiedziałem ze nie chce rozmawiać..

Ja tez chce do Ciebie..

P.

Opublikowano Bez kategorii | 23 komentarzy

Deszczowo i sobotnio

zdradzę Ci sekret.

Chcesz?

E.. albo nie

Zachowam go dla siebie:D

No bo po co Ci to wiedzieć :D?

Wiec nic nie powiem :P

Nic a nic!

Ciiiicho

Nie bede mowil!

Bo nie.

Nie i koniec.

I co, co tu jeszcze robisz co:D?

Taka ciekawska…

Eh.. no dobra :D

Bede łatwy :D

I powiem :D

A wiec…

…albo nie :D

Sie rozmyslilem :D

Tadam!

Lubisz mnie co :D?

:D:D:D

Zresztą .. dobrze wiesz co to za sekret :)

Po prostu.. Mysle o mojej małej uroczej Stokrotce :)

P.

Opublikowano Bez kategorii | 3 komentarzy

Piatkowo

Bardzo duży, bardzo delikatny, bardzo dla Ciebie cmok we włoski… :) i radość z usmiechu który wtedy powstaje..:)

P.

Mam nadzieje ze Ci dobrze Stokrotko..:)

Opublikowano Bez kategorii | 8 komentarzy

Hej … I dobranoc :)

Wiesz, że już bardzo tęsknię, cmok :*
Chce Ciebie obok, chce się z Tobą śmiać, wygłupiać, a potem szaleć.
Chce patrzeć w Twoje oczy w których tonę, czuć Twoje ciepło, zataczać kciukiem kółka na Twojej dłoni i Cie dotykać.
Chce Cie słuchać, chce Twoich sucharów i Twojego uśmiechu.
Chce spacer, chce górkę i więcej tylko naszych miejsc.
Chce wszystko co ważne i to co trochę ważne jest mniej, ale Twoje albo nasze.
Bardzo Cie uwielbiam :*

Ed.

Opublikowano Bez kategorii | 11 komentarzy

I juz ostatnie

Może pisząc to wszystko pokazuję swoją słabość? Właściwie to nie wiem.. zresztą chyba mnie to nie interesuję. Po prostu chcę żebyś – kiedy tu zajrzysz – przypomniała sobie jak bardzo jesteś wyjątkowa. I że.. że bardzo zależy mi, żeby Twoje serduszko było wciąż uśmiechnięte. I że za ten uśmiech, jeśli tylko bede musiał, oddam i pokusę, i górkę, i kam.

P.

P.S. i mam nadzieję, że Twój weekend będzie wyjątkowy, że nie bedziesz sie bardzo stresować, że osoby, które będą obok Ciebie sprawią Ci tylko radość, że jak zawsze zadbasz o siebie, i że w niedziele wrócisz do mnie uśmiechnięta:)

Opublikowano Bez kategorii | 4 komentarzy